Torstaitilaisuudet

Aloitimme kevään toiminnan 9.1.2020 Sepänsalilla. Aluksi Hanna Kurttila soitti klarinettia ja häntä säesti Jaroslava Kotorova. Puheenjohtaja esitteli senioreiden kevään toimintaa. Lisäksi tilaisuudessa oli Eläkeliiton Joensuun yhdistyksen puheenjohtaja Pertti Ahtiainen ja Joensuun Eläkeläisten sihteeri Sirpa Savolainen kertomassa omasta toiminnastaan.

Torstaitilaisuudessa 23.1.2020 Pohjois-Karjalan maakuntaliiton yhteyspäällikkö Sami Laakkonen puhui maakunnallisesta vaikuttamisesta. Tilaisuuden aluksi Daniel Kivivuori soitti Bachin sellosooloja. Mukana oli liki 50 senioria.

Torstaitilaisuudessa 6.2.2020 erikoistutkija, FT Ismo Björn kertoi kiinnostavalla tavalla Kukkosensaaren eli Kuhasalon sekä Lykynlammen historiasta. Tilaisuuden aluksi Gabriel Kivivuori soitti pianoa ja lauloi Happoradiota, Petri Laaksosta ja Tomi Metsäketoa. Mukana torstaitilaisuudessa oli noin 70 senioria.

Kevätkokouksessa 5.3.2020 puheenjohtajana toimi Ulla Mikkola. Soitollaan meitä ilahduttivat Lauri ja Jere.