Tietoja alueen tapahtumista ja organisaatioista

Yhdistyksen omat tapahtumat löydät klikkaamalla tästä!⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Alta voit tutustua muiden toimijoiden tapahtumiin!

Maksutonta korjausneuvontaa tarjolla

Korjausneuvonnassa avustetaan asiakkaita asunnon esteettömyys- ja rakennusteknisten ongelmien ratkaisuissa sekä korjausavustusten hakemisessa. Tarvittaessa avustetaan myös korjausten tekijän hakemisessa.

Neuvontaa tehdään sekä puhelimitse ja hyvin matalalla kynnyksellä asiakaskäynteinä. Asiakaskäynneillä nostetaan keskusteluun asiakkaan havaitseman korjaustarpeen lisäksi myös muita asumisen turvallisuuteen ja varautumiseen liittyviä seikkoja. Tutustu oheiseen korjausneuvonnan esitteeseen

Vanhusneuvosto

Joensuun vanhusneuvosto on organisaatio, joka vaikuttaa ikäihmisten palveluihin. Oheisesta linkistä avautuvasta esitteestä löydät tietoa vanhusneuvostosta ja sen jäsenten yhteystiedot. Ota yhteyttä!