Lieksan alueen kerhot

Kun olet vielä kunnossa, tule ikinuorten seuraan! Pyrimme pitämään toisistamme huolta.

Kahvitilaisuuksiimme tulokynnys olkoon matala. Kokoonnumme eri teemojen puitteissa. Asiantuntemusta keräämme vierailijoiltamme tai omat jäsenemme vievät meitä tiedon lähteille huumoria unohtamatta.

Alueellamme toimii myös kuntosalikerho.

Toimintamme tarkoitus onkin edistää ikääntyvien ja eläkeläisten henkistä hyvinvointia ja aineellista turvallisuutta Lieksan kaupungissa. Tähän kuuluu toimiminen Lieksan kaupungin vanhusneuvostossa. Meillä on edelleen nelivuotinen jäsenyys ja varajäsenyys tässä vaikuttamistoimielimessä.

Tiistaikoontumiset

Kokoonnumme jälleen kuukauden toinen ja neljäs tiistai alkaen 9.1.2024 klo 13-15 kulttuurikeskuksen kokoushuone Simpauttajassa, Pielisentie 9. Vieraiksi kutsumme mahdollisuuksien mukaan eri alojen paikallisia asiantuntijoita tai käymme keskusteluja jäsenten alustusten innoittamina. Tapaamisiin kuuluu luonnollisesti kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Kokoonnumme siis:

9.1. 23.1., 13.2., 27.2., 12.3., 26.3., 9.4. ja 23.4

Syksyllä kokoonnumme syys-marraskuussa kunkin kuun 2. j 4. tiistaina.

Kuntosalivuoro

Meillä on oma kuntosalivuoro Siun Soten hallinnoimassa Yrjönhovissa, Moisionkatu 6, lauantaisin klo 12.00 - 13.15, alkaen 6.1.2024. Kevään viimeinen vuoro on 25.5. Syksyllä 2024 kuntoilemme 7.9. -21.12. Tervetuloa mukaan!

Ohjaaja Matti Hokkanen, puh. 050 583 8097, matti.hokkanen41@gmail.com

Muuta toimintaa

Teatteri- tai konserttimatka keväällä ja jouluateria joulukuussa kuuluvat vakiintuneeseen toimintaamme. Lisäksi osallistumme harkinnan mukaan Joensuun kerhon järjestämiin tapahtumiin.

Lieksan kaarisilta syysruskan aikaan.