Syyskokouksen päätöksiä

5.11.2023

Yhdistyksen syyskokouksessa 2.11. tehtiin merkittäviä päätöksiä hallintoon liittyen. Kansallisen senioriliiton alulle laittama sääntöjen muutos hyväksyttiin ja yhdistykselle valittiin uusi hallituksen puheenjohtaja.

Syyskokous hyväksyi hallituksen esityksen mukaisesti, että yhdistys pitää ensi vuodesta alkaen vain yhden yleisen kokouksen entisten kevät- ja syyskokouksen sjaan. Vuosikokous pidetään tästä lähtien kevätkaudella 15.6. mennessä ja siinä mm. valitaan hallituksen puheenjohtaja ja jäsenet.

Myös yhdistyksen puheenjohtajan valinta oli asialistalla, sillä Antti Multala ei ollut enää käytettävissä ko. tehtävään. Puheenjohtajaksi vuoden 2024 alusta valittiin yksimielisesti Taito Mastola.

Hallituksen jäsenistä valittiin jatkamaan Matti Hokkanen, Anna-Maija Luukas, Antti Multala ja Antti Rauvola. Loput kolme jäsentä valitaan myöhemmin.